Gerriët is de nieuwe teamleider marketing i.o. van DB Keukens. Zij en haar team willen het verhaal van DB Keukens nog meer in the picture zetten. Een mooie taak!
“Als marketeers zorgen we ervoor dat de klant in het voorstadium van het kopen van een keuken goed geïnformeerd wordt. Dat er voldoende inspiratie is, zodat de stap om bij DB Keukens te kopen kleiner wordt. Denk bijvoorbeeld aan het delen van klantervaringen, het maken van een eigen magazine en zichtbaar zijn op social media.”
“Met een nieuwe marketingstrategie! Die staat nog in de kinderschoenen: we zijn volop bezig om het uit te rollen. Als marketingteam denken we hier samen over na. We mogen heel creatief te werk gaan. Ik kijk vooral mee in de planning en zorg er samen met mijn collega’s voor dat de ideeën goed worden uitgewerkt. Het merk DB Keukens het beste in de markt zetten, dat is ons doel. Wij kennen het familiebedrijf en het verhaal van DB, nu nog zorgen dat de markt hier ook meer over te horen krijgt.”
“Veel, zowel op het gebied van online marketing als het samenwerken in een team. Ik merk dat ik energie krijg door collega’s te helpen en te ondersteunen als dat nodig is. Ik ben nog jong en leer ook veel van mijn collega’s. En juist dat leren houdt mij scherp, dat motiveert mij! Daar sluit mijn huidige functie als teamleider i.o. mooi op aan.”
“Mijn werkdag is het leukst als er veel moet gebeuren. Hoe meer taken, hoe gemotiveerder ik ben. Ik vind het heerlijk om druk te zijn. Daarnaast krijg ik veel energie als we samen met het team mooie dingen bedenken en aan de slag kunnen met creatieve uitingen.”