Menu

Dit is onze Leanne, van vestiging Ardi. Jaren geleden begon ze als gastvrouw en receptioniste, tegenwoordig is ze een ervaren klantteammedewerkster die graag nieuwe collega’s het vak leert.

DB-paspoort

Naam: Leanne Wisse
Leeftijd: 22 jaar
Woonplaats: Krabbendijke
Functie: Klantteammedewerkster bij Ardi
Bij DB sinds: 2015
Als ik niet aan het werk ben…: spreek ik af met vrienden, ga ik sporten of ben ik lekker thuis

Wat is er zo leuk aan werken in de keukenwereld?

“Het proces van het samenstellen van de keuken tot het eindresultaat. Het is heel leuk om te zien hoe blij een klant daarvan wordt. Zelf vind ik het ook erg leuk om het eindresultaat te zien. Je ziet de keuken steeds op de 3D-tekeningen, maar in het echt is toch nét anders. Een keuken bestaat uit zo veel onderdelen, dat het altijd fijn is als alles goed is gegaan. Daar doe je toch steeds weer je best voor.”

Wat heb je geleerd in je functie?

“Sinds ik ben begonnen bij de orderverwerking heb ik stap voor stap geleerd om een order compleet te maken, te bestellen en alles wat daarbij komt kijken. Uiteindelijk kan ik nu zelfstandig een volledige order van a tot z uitwerken. Het leuke is dat ik door mijn ervaring inmiddels ook nieuwe collega’s kan ondersteunen in het leertraject om volleerd klantteammedewerker te worden.”

Aan welk project denk je nog regelmatig terug?

“Sinds een jaar werken wij in een gloednieuw kantoor, met een grote kantine. Daar moest natuurlijk een mooie keuken in. En er was meer nodig: een pantry voor elke verdieping, een keuken voor de interieurverzorgsters, kastenwanden en bureaukasten. De bestelling daarvan mocht ik doen. Een flinke uitdaging door de grootte en technische hoogstandjes. Maar door goed samen te werken met collega’s en leveranciers is het goed verlopen én heel mooi geworden.”

Hoe zorg je ervoor dat je je blijft ontwikkelen in je functie?

“Door lastige vraagstukken of nieuwe werkwijzen niet uit de weg te gaan. Juist door er gewoon aan te beginnen, leer ik steeds iets nieuws. Ook kan ik me blijven ontwikkelen door de trainingen die DB aanbiedt.”

Een keuken bestaat uit zo veel onderdelen, dat het altijd fijn is als alles goed is gegaan.

Waar ben je trots op binnen DB?

“De hoge NPS-scores en enthousiaste reacties van tevreden klanten. Daaruit blijkt dat we kwaliteit leveren.”

En hoe is de sfeer daar in Sint-Annaland?

“Erg gezellig. In de pauzes is het inmiddels traditie om te airhockeyen, tafelvoetballen of tafeltennissen. En op vrijdagmiddag is er altijd een hapje en een drankje.”

7:30 Ik start vaak meteen met het bestellen van een keuken. Dat is precies werk. Hier ben ik tot de pauze van 10.00 uur mee bezig.
8:30 Met de collega’s van het klantteam bespreken we de planning van die dag en week.
10:00 Richting de kantine om daar wat te drinken of mijn collega’s te verslaan met airhockey.
10:15 Na de koffie ga ik aan de slag met het verwerken van leidingtekeningen en beantwoord ik mails.
12:15 Tijd voor een broodje. Met lekker weer zitten we in de tuin en lopen we na het eten een rondje.
13:00 Wat ik ’s middags doe verschilt nogal. Als het kan, bestel ik nog een keuken. Of ik ga aan de slag met inmeetrapporten, leidingtekeningen of andere administratieve werkzaamheden. Er is altijd genoeg te doen.
17:30 Ik rond alles af en rij naar huis.
Leanne Wisse Medewerkersverhaal (2)
Dit artikel is geschreven door
Klantteammedewerkster Leanne Wisse
Terug naar overzicht